خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / سفارش پروژه طراحی سایت

سفارش پروژه طراحی سایت

از آنجاییکه یکی از بیشترین درخواستهای اساتید در مورد پروژه پایانی دانشگاه ، طراحی وب می باشد از این رو سفارش پروژه طراحی سایت یکی از بیشتر درخواستها در سایت می باشد.

به همین دلیل تیم برنامه نویسی سایت همواره سعی کرده است با قرار دادن پروژه های متنوع طراحی سایت در حوزه های Asp.Net Web Form ، Asp.Net MVC ، Asp.Net Core ، PHP و … نیاز کاربران و دانشجویان عزیز را برطرف نماید.

سایت ما سعی کرده است پروژه های متنوع و فراوانی با امکانات خوب و سطح گرافیکی بالا در حوزه طراحی سایت برای شما کاربران و دانشجویان قرار دهد.

همچنین از آنجاییکه اکثر اساتید یک گزارش کار و یا مستندات از پروژه پایانی شما می خواهند ما سعی کرده ایم برای اکثر پروژه های طراحی سایت این بخش را هم آماده کنیم و در سایت قرار دهیم و در ضمن برخی از دانشجویان جهت ارائه پروژه به استاد نیاز به آموزش سورس کد را نیز دارند که تیم برنامه نویسی و آموزش سایت ما نیز این بخش را هم انجام می دهد.

بنابراین شما دوستان عزیز دغدغه ای بابت تحویل پروژه طراحی سایت به دانشگاه نداشته باشید چون ما هر 3 بخش یعنی پروژه ، مستندات(گزارش کار) ، آموزش سورس کد پروژه را نیز برای شما آماده خواهیم کرد.

در حال حاضر حدود 200 پروژه آماده طراحی سایت با Asp.Net و PHP در سایت قرار داده شده است که شما عزیزان می توانید از این لینک لیست این پروژه ها را مشاهده نمایید و در ضمن با استعلام قیمت از سایت های دیگر متوجه خواهید شد تمامی قیمت های این پروژه ها حدود 1/10 قیمت واقعی آن می باشد.

کلیه این پروژه ها توسط اساتید این سایت از جمله مهندس کفاش پور طراحی و پیاده سازی شده است و در صورت هرگونه مشکل در پروژه طراحی سایت و یا اجراء آن می توانید مستقیماً با ایشان تماس گرفته تا شما را راهنمایی نمایند.

 

لیست برخی از پروژه های طراحی سایت با Asp.Net Web Form

 

لیست برخی از پروژه های طراحی سایت با Asp.Net MVC

 

لیست برخی از پروژه های طراحی سایت با PHP

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *