خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه جستجو مشاغل با Asp.Net MVC

پروژه جستجو مشاغل با Asp.Net MVC

به دلیل حجم بالای سفارش پروژه برنامه نویسی در این بخش پروژه جستجو مشاغل با Asp.Net MVC برای علاقمندان به طراحی سایت و اپلیکیشن قرارداده شده است.

پروژه جستجو مشاغل به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی Asp.Net ، معماری MVC ، تکنیک CodeFirst و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.

همانطور که می دانید ASP.NET MVC یک فریم ورک اپلیکیشن وب جدید از مایکروسافت است. MVC مخفف Model-View-Controller است، الگویی که به طور فزاینده ای در چارچوب های توسعه وب محبوب می شود. ASP.NET MVC یک جایگزین و مکمل برای فرم های وب است، به این معنی که شما با صفحات و کنترل ها، پست ها یا وضعیت نمایش یا چرخه حیات رویداد ASP.NET پیچیده سر و کار نخواهید داشت.اساسا MVC یک متدولوژی چارچوب است که پیاده سازی یک برنامه را به سه نقش جزء تقسیم می کند: مدل ها، نماها و کنترلرها. از این رو در Asp.net MVC، باید با کنترلرها، اکشن ها و نماها بازی کنید.

 

امکانات سایت جستجو مشاغل با Asp.Net MVC :

  • مدیریت گروههای شغلی که شامل افزودن گروه شغلی جدید ، ویرایش و حذف گروه شغلی است
  • مدیریت مشاغل که شامل افزودن شغل جدید ، ویرایش و حذف شغل است
  • جستجو مشاغل توسط کاربران
  • مشاهده جزئیات مشاغل
  • دسته بندی مشاغل براساس گروه های شغلی

همانند سایر پروژه های سایت در این بخش نیز تصاویری از سایت قرارداده شده است که کاربران عزیز می توانند قبل از دانلود پروژه Asp.Net MVC دمویی از سایت جستجو مشاغل را مشاهده نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *