خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه ثبت آنلاین شکایات با Asp.Net

پروژه ثبت آنلاین شکایات با Asp.Net

طی درخواست و سفارش پروژه طراحی سایت توسط کاربران و دانشجویان عزیز در این بخش پروژه ثبت آنلاین شکایات با Asp.Net طراحی و پیاده سازی و برای استفاده شما عزیزان در سایت قرارداده شده است.

این پروژه جهت ثبت آنلاین شکایات و در نهایت پیگیری پاسخ شکایات طراحی و پیاده سازی شده است و همچنین یک پروژه جامع و کامل جهت تحویل دانشجویان به عنوان پروژه پایانی دانشگاه می باشد.

پروژه ثبت و پیگیری شکایات به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی Asp.Net ، بانک اطلاعاتی Sql Server و فریمورک بوت استرپ طراحی شده است و همچنین قالب این سایت کاملاً ریسپانسیو می باشد.

در ضمن دانشجویانی که برای تحویل این پروژه به دانشگاه نیاز به مستندات و داکیومنت پروژه دارند و یا اینکه نیاز به آموزش سورس کدهای پروژه جهت ارائه حضوری دارند می توانند درخواست خود را برای ما ارسال نمایند.

 

امکانات پروژه ثبت آنلاین شکایات با Asp.Net

  • مدیریت دسته بندی موضوعات شکایت : شامل افزودن دسته بندی جدید ، ویرایش و حذف دسته بندی است.
  • مدیریت لیست شکایات : در این بخش لیست شکایاتی که توسط کاربران ثبت شده برای مدیریت نمایش داده می شود و می تواند موضوع شکایات و همچنین متن شکایات را مشاهده کند.
  • پاسخ به شکایت : در این بخش نیز مدیریت بعد از مشاهده شکایات به آنها پاسخ می دهد.
  • حذف شکایات : در این بخش مدیریت می تواند در صورت نامناسب بودن شکایت و صلاحدید خودش ، شکایت مورد نظر را حذف نماید.
  • ثبت شکایت توسط کاربران : در این فرم کاربران می توانند شکایت خود را ثبت و برای مدیریت ارسال نمایند.
  • پیگیری شکایت : در این بخش بعد از اینکه کاربر شکایت خود را ثبت می کند یک کد رهگیری دریافت می کند و در نهایت می تواند با این کد رهگیری شکایت خود را پیگیری کرده و در صورت پاسخ دهی به شکایتش می تواند پاسخ شکایت را مشاهده نماید.

در این بخش نیز تصاویری از پروژه قرارداده شده است که شما عزیزان می توانید قبل از دانلود پروژه Asp.Net محیطی از سایت را مشاهده نمایید.همچنین در صورت سفارش پروژه طراحی سایت با Asp.Net با موضوع جدیدتر می توانید درخواست خود را از این لینک ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *