خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه وب سایت فروشگاه کیف و کفش با Asp.Net

پروژه وب سایت فروشگاه کیف و کفش با Asp.Net

پروژه فروشگاه کیف و کفش با Asp.Net یکی دیگری از حرفه ای ترین پروژه های طراحی سایت فروشگاهی می باشد که توسط مهندس مجید کفاش پور طراحی و پیاده سازی شده است.این پروژه وب سایت و فروشگاه به زبان برنامه نویسی سی شارپ-C# ، تکنولوژی Asp.net و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.در ضمن این پروژه با یک قالب کاملاً حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده است که قابلیت تجاری شدن را نیز دارا می باشد.این پروژه امکانات کامل یک وب سایت فروشگاهی را دارا می باشد که این امکانات عبارتند از : صفحه سفارش محصول ، صفحه مشاهده سبد خرید ، صفحه عضویت در سایت ، صفحه ورود به سایت ، صفحه تماس با ما ، صفحه نقشه سایت ، صفحه مدیریت سایت که شامل مدیریت محصولات سایت می باشد در واقع در این بخش یعنی مدیریت محصولات، مدیریت می تواند یک محصول جدید تعریف کند و همچنین می تواند اطلاعات مربوط به محصولات را ویرایش ، حذف و جستجو نماید.کاربران محترم می تواند لیست برخی از تصاویر پروژه را از قسمت پایین مشاهده نمایند و همچینن می توانند از قسمت دانلود دمو نیز دموی مربوط به پروژه را دانلود و مشاهده نمایند.

در ضمن این پروژه دارای مستندات جهت ارائه به استاد می باشد.

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

تصاویر منتخب از پروژه :

وب سایت فروشگاه کیف و کفش

تصویر 1

 

وب سایت فروشگاه کیف و کفش با asp.net

تصویر 2

 

پروژه وب سایت فروشگاه کیف و کفش

تصویر 3

 

پروژه فروشگاه با asp.net

تصویر 4

 

وب سایت فروشگاه با asp.net

تصویر 5

DownloadBtn

 

نرم افزارهای مورد نیاز جهت اجراء پروژه :

  • ویژال استودیو 2010 – Visual Studio 2010 یا نسخه بالاتر
  • اسکیول سرور 2008 – Sql Server 2008 یا نسخه بالاتر

2 دیدگاه

  1. سلام برای تمامی پروژه های تحت ویندوز و تحت وب که با سی شارپ و asp.net و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است ، در منوی سایت قسمت راهنمای پروژه آموزش تصویری اجراء پروژه قرار داده شده است.اما چنانچه هر گونه سوال یا مشکلی در اجرا دارید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی تون میکنند.
    موفق و موید باشید

  2. سلام این پروژه خیلی خطا داره باید چکار کنم اصلا debug نمیشه و ارور میده برای مثال ‘/Admin/AdminPage.master’ does not exist.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *