خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه برنامه نویسی Asp.Net Core استفاده از DataTableJs

پروژه برنامه نویسی Asp.Net Core استفاده از DataTableJs

در این بخش یک سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net Core با موضوع استفاده از فریمورک DataTableJS که یک ابزار حرفه ای و کاربردی است برای استفاده شما کاربران عزیزان و علاقمندان به طراحی وب قرار داده شده است.

DataTables یک کتابخانه جاوا اسکریپت است. این ابزار بسیار انعطاف‌پذیر است که بر پایه‌های پیشرفت تدریجی ساخته شده است و همه این ویژگی‌های پیشرفته را به هر جدول HTML اضافه می‌کند.

پلاگین DataTables به این شکل نیست که فقط از داده‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد یک جدول ساده رسم کند. جدولی که توسط datatables رسم می‌شود قابلیت ارتباط با کاربر را دارد که کاربر می‌تواند در جدول اعمالی مانند جستجو و مرتب سازی و صفحه بندی را به راحتی انجام دهد.

برای کار با DataTables داده‌ها را می‌توان از منابع مختلفی فراخوانی کرد. این پلاگین حتی می‌تواند از داده‌هایی که در یک جدول html وجود دارد استفاده کند و یا می‌تواند که داده‌ها را از یک سرور توسط ajax خوانده و برروی آن‌ها اعمال شود.

در این بخش در قالب یک پروژه برنامه نویسی ساده و کاربردی جهت نمایش اطلاعات دانشجویان با استفاده از Asp.Net Core از فریمورک DataTable استفاده شده است و همچنین در این پروژه کلیه عملیات CRUD مثل ثبت مشخصات کاربران ، ویرایش و حذف مشخصات کاربران در قالب این فریمورک انجام شده است.

در همین بخش نیز نمونه ای از تصاویر پروژه Asp.Net Core قرار داده شده است که شما عزیزان می توانید قبل از دانلود این پروژه برنامه نویسی ، دمویی از آنرا مشاهده نمایید و همچنین در صورت سفارش پروژه برنامه نویسی با موضوع دیگر نیز می توانید درخواست خود را از این لینک ثبت نمایید.

800,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *