خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه مهندسی نرم افزار / انجام پروژه رشنال رز اتوماسیون اداری

انجام پروژه رشنال رز اتوماسیون اداری

به دلیل درخواست و سفارش برخی از کاربران مبنی بر انجام پروژه رشنال رز اتوماسیون اداری ، این پروژه جهت استفاده شما کاربران عزیز در سایت قرار داده شد.

همانطور که می دانید UML یا مدل‌سازی زبان، یک زبان استاندارد برای توصیف و مدل‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری است. با UML می‌توان به وسیله نمودارها و نمادها، ساختار، رفتار و ویژگی‌های مختلف سیستم‌های نرم‌افزاری را به صورت یکپارچه و قابل فهم مدل‌سازی کرد.به همین منظور در این بخش نمودارهای UML مربوط به سیستم اتوماسیون اداری مثل نمودارهای UseCase ، نمودار Sequence(توالی) ، نمودار Collaboration(همکاری) ، نمودار Activity(فعالیت) و نمودار Class در نرم افزار رشنال رز ترسیم شده است.

نرم افزار رشنال رز یک ابزار قدرتمند است که به تجزیه‌ و تحلیل سیستم‌های نرم‌افزاری کمک می‌کند و توسط این نرم افزار می توان کلیه نمودارهای UML را ترسیم کرد.در واقع به وسیله این ابزار می‌توان قبل از اینکه کدی نوشته شود یا نرم افزار و اپلیکیشنی مثل اتوماسیون اداری طراحی بشه، سیستم را مدل کرد. بنابراین، این قابلیت را به ما می‌دهد که مطمئن شویم سیستم از ابتدا، معماری معتبری دارد. با استفاده از این مدل، می‌توان به راحتی روال طراحی را در عین ارزان و کم‌هزینه بودن آن، اداره و کنترل کرد.

استفاده از رشنال رز به عنوان یکی از ابزارهای UML، امکان مستندسازی موثر و کارآمد از نمودارها و مدل‌های ساختاری و رفتاری را فراهم می‌کند و مستندات جامع و دقیقی از پروژه، در اختیار تیم توسعه، مدیران و حتی مشتریان قرار می‌دهد.

در این بخش نیز نمونه ای از تصویر این نمودارها قرار داده شده است که می توانید قبل از دانلود پروژه رشنال رز اتوماسیون اداری ، دمویی از آنرا مشاهده نمایید.

700,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *