خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه برنامه نویسی سی شارپ مدیریت پارکینگ

پروژه برنامه نویسی سی شارپ مدیریت پارکینگ

خیلی از کاربران عزیز سفارش پروژه برنامه نویسی سی شارپ با موضوع مدیریت پارکینگ را از سایت داشتند که در این بخش این پروژه با امکانات کامل و کاربردی در سایت قرار داده شده است.

این پروژه سی شارپ می تواند به عنوان یک پروژه پایانی جهت ارائه به دانشگاه برای دانشجویان عزیز مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتیکه نیاز به مستندات(گزارش کار) و یا آموزش سورس کد پروژه پارکینگ را دارید می توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

نرم افزار مدیریت پارکینگ به زبان برنامه نویسی C# ، بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است و نحوه کد نویسی به صورت خیلی ساده و قابل فهم انجام شده است.

کاربران عزیز همچنین می توانید لیست کلیه پروژه های برنامه نویسی سی شارپ سایت را از این لینک مشاهده نمایید و در صورت نیاز ، پروژه مد نظر خود را دانلود نمایید.

 

امکانات پروژه برنامه نویسی مدیریت پارکینگ با سی شارپ

  • فرم ورود به نرم افزار
  • فرم مدیریت کاربران : ثبت کاربر جدید ، ویرایش مشخصات کاربر ، حذف کاربر
  • فرم مدیریت پارکینگ ها : در این بخش می توانید پارکینگ ها را به همراه ظرفیت و شماره ردیف های آن تعریف کرد که شامل ثبت پارکینگ جدید ، ویرایش و حذف پارکینگ است.
  • فرم مدیریت خودروها و رانندگان : ثبت مشخصات خودرو و راننده ، ویرایش و حذف مشخصات خودرو و راننده ، جستجو اطلاعات
  • فرم مدیریت تعرفه های پارکینگ : تعرفه جدید ، ویرایش و حذف تعرفه ، جستجو تعرفه
  • جستجو مشخصات خودرو و راننده
  • فرم ثبت ورود و خروج راننده و خودرو به پارکینگ : ثبت ورود و خروج جدید ، ویرایش و حذف ورود و خروج ، جستجو ورود و خروج ها

در این بخش نیز تصاویری از پروژه برنامه نویسی مدیریت پارکینگ قرار داده شده است که کاربران عزیز می توانید قبل از دانلود پروژه سی شارپ دمویی از آنرا را مشاهده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *