خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه چاپ اطلاعات در Asp.Net MVC

پروژه چاپ اطلاعات در Asp.Net MVC

مطمئناً یکی از بخش های مهم و اصلی یک پروژه برنامه نویسی و طراحی نرم افزار گزارشات است به همین دلیل در این بخش پروژه چاپ اطلاعات در Asp.Net MVC در قالب خروجی PDF برای استفاده شما عزیزان قرار داده شده است.

این پروژه چاپ اطلاعات به زبان سی شارپ ، تکنولوژی و معماری Asp.Net MVC و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.در واقع در این پروژه لیست اطلاعات دانشجویان از بانک اطلاعاتی نمایش داده می شود و سپس شما می توانید از این لیست یک خروجی PDF تهیه کنید.

شما کاربران و برنامه نویسان عزیز خواهید توانست با استفاده از این پروژه کاربردی هر نوع خروجی و گزارش در قالب فایل PDF را به پروژه خود اضافه کنید.این روشی که ما استفاده کرده ایم با استفاده از پکیج Rotativa می باشد که باید از طریق Nuget در ویژال استودیو آنرا نصب کنید و مزیت این روش این است که شما دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای گزارش گیری ندارید و به راحتی می توانید از کلیه فرمها و صفحات تحت وب خود گزارش و خروجی تهیه کنید.

همچنین تصاویری از پروژه چاپ اطلاعات قرار داده شده است که می توانید قبل از دانلود پروژه Asp.Net MVC دمویی از آنرا را مشاهده نمایید.

500,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *