خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه سی شارپ گزارش گیری با استیمول سافت-رایگان

پروژه سی شارپ گزارش گیری با استیمول سافت-رایگان

برخی از کاربران سفارش پروژه برنامه نویسی با ابزار گزارش گیری استیمول سافت را داشتند که در این بخش گزارش نمایش لیست مشخصات دانشجویان در قالب پروژه سی شارپ به صورت رایگان برای استفاده شما عزیزان قرار داده شده است.

همانطور که می دانید ابزارهای گزارش گیری زیادی وجود دارد که می توانید برای تهیه گزارشات در طراحی نرم افزار استفاده کنید مثل ابزار گزارش گیری Fast Report ، Crystal Report و … ولی خب یکی از پرطرفدارین این ابزارها ، استیمول سافت می باشد.

ابزار گزارش گیری استیمول سافت در هر حالت پاسخگوی تمام نیازهای شما در گزارش گیری چه در پلتفرمهای ویندوزی و چه تحت وب می باشد یعنی شما می توانید از این ابزار در سی شارپ ، Asp.Net Web From ، Asp.Net MVC ، Asp.Net Core ، PHP ، جاوا …نیز استفاده نمایید.

ابزار گزارش گیری استیمول سافت به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی فناوری مناسبی برای تهیه گزارش در نرم‌افزارها و بسترهای فارسی زبان به حساب می‌آید و افرادی که قبلاً با ابزارهای گزارش گیری مثل کریستال ریپورت ، فست ریپورت و … کار کرده اند وقتی به سراغ ابزار گزارش گیری استیمول سافت می آیند متوجه سادگی و راحتی کار با این ابزار گزارش گیری می شوند و در این پروژه ای که در این بخش قرار داده شده است شما می توانید به راحتی گزارشات متنوع و قابل قبولی در به زبان برنامه نویسی C# طراحی و پیاده سازی بکنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *