خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net

سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net

در حال حاضر سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net یکی از بیشترین درخواستهای کاربران در زمینه پروژه های پایانی دانشگاه می باشد.به همین دلیل تیم برنامه نویسی سایت سعی کرده است که پروژه های متنوعی در زمینه برنامه نویسی تحت وب با تکنولوژی های Asp.Net WebForm  ، Asp.Net MVC ، Asp.Net Core در سایت قرار دهد.

در ضمن هدف ما صرفاً انجام و سفارش پروژه برنامه نویسی نیست بلکه هدف بزرگتر ما آموزش برنامه نویسی درحوزه های مختلف مثل آموزش برنامه نویسی سی شارپ ، آموزش برنامه نویسی Asp.Net با تکنولوژی های مختلف ، آموزش برنامه نویسی PHP  و … می باشد که شما عزیزان می توانید از این لینک لیست دوره ای آموزش برنامه نویسی سایت را مشاهده نمایید.

این یک ادعا نیست بلکه با یک جستجو در سایت و بررسی کمیت و کیفیت پروژه های برنامه نویسی به این موضوع پی خواهید برد که تیم ما توانایی انجام پروژه های برنامه نویسی شما عزیزان را دارد چه بسا خیلی از سایتهایی که در این زمینه فعالیت میکنند سفارشات پروژه ها را در نهایت برای ما ارسال می کنند.

 

 

خیلی از دانشجویان تمایل دارند که بعد از سفارش و انجام پروژه برنامه نویسی خود ، جهت ارائه پروژه به دانشگاه با سورس کدها آشنا بشوند و اینکه جهت ارائه پروژه به استاد مشکلی نداشته باشند از این رو ما سعی میکنیم با ارائه دوره های آموزش پروژه محور برنامه نویسی هم سورس کدها را به دانشجویان عزیز آموزش دهیم و هم اینکه بتوانیم راه را برای آن دسته از دانشجویانی که علاقمند به یادگیری و آموزش برنامه نویسی هستند نشان دهیم.

در حال حاضر حدود بیش از 2000 پروژه برنامه نویسی فعال در سایت وجود دارد و در واقع سایت ما به عنوان یک بانک اطلاعاتی بزرگ در زمینه لیست پروژه های برنامه نویسی می باشد.

 

 

چند نکته در رابطه با سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net

  • صفر تا صد پروژه برنامه نویسی شما یعنی انجام پروژه ، تهیه گزارش کار(مستندات) پروژه ، آموزش سورس کدها ، جهت ارائه پروژه پایانی به دانشگاه توسط ما انجام خواهد شد.
  • شما می توانید با ارسال موضوع پروژه به شماره 09197416350 (مهندس کفاش پور) از طریق پیامک و یا شبکه های اجتماعی سفارش پروژه برنامه نویسی خود را در سریعترین زمان ممکن ثبت نمایید.
  • تیم برنامه نویسی ما قادر به انجام و سفارش پروژه برنامه نویسی Asp.Net با هر موضوعی به همراه بانک اطلاعاتی Sql Server و Access می باشد.
  • کلیه پروژه های Asp.Net قبل از تحویل به دانشجویان تست می شود و نمونه تصاویری از اجراء پروژه همراه آن برای شما ارسال خواهد شد.
  • کلیه پروژه های برنامه نویسی Asp.Net همراه سورس کد برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • در صورت مشکل در اجراء پروژه ها ، تیم پشتیبانی سایت به صورت ریموت به سیستم شما وصل خواهد شد و پروژه را به صورت رایگان برای شما اجراء خواهد کرد.
  • تیم پشتیبانی سایت همیشه آنلاین بوده و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.
  • قیمت پروژه های Asp.Net کاملاً دانشجویی بوده و شما می توانید قیمت ، کیفیت پروژه را با سایتهای دیگر مقایسه نمایید.
  • در صورت نیاز به آموزش برنامه نویسی و سورس کدهای Asp.Net ، در سریعتر زمان ممکن این آموزش ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *