خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پایان نامه / مقاله و پایان نامه لینوکس Linux

مقاله و پایان نامه لینوکس Linux

مقاله و پایان نامه لینوکس از دیگر مقالاتی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی Projectp30 گردآوری و ویرایش شده است.

مقاله و پایان نامه لینوکس مخصوص دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

برای سفارش و انجام مقالات و پایان نامه کافی است اطلاعات مربوط به مقاله و پایان نامه خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود نیز،مقالات و پایان نامه های مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود مقاله و پایان نامه لینوکس در صفحه بعد وجود دارد و می توانید آن را دانلود کنید.

سایت ما بزرگترین سایت انجام و سفارش پروژه های برنامه نویسی و همچنین انجام و دانلود مقالات و پایان نامه های رشته کامپیوتر می باشد.

  گنو/لینوکس یا بطور مختصر لینوکس یک سیستم عامل است. شما هم اکنون سیستم عاملی روی رایانه خود دارید و می دانید که سیستم عامل، مهمترین برنامه ی رایانه است که وظیفه ی مدیریت سایر برنامه ها، مدیریت سخت افزار و ارتباط میان نرم افزار با سخت افزار را بر عهده دارد. سیستم عامل شما ممکن است:

  • مایکروسافت ویندوز (نسخه ای از داس، یا ویندوز)
  • اپل مکینتاش
  • یونیکس
  • سیستم عامل های دیگری

لینوکس یک سیستم عامل شبیه یونیکس است که هسته ی آن توسط فردی با نام "لینوس توروالدس" که در اوایل دهه ی نود، دانشجوی دانشگاه هلسینکی فنلاند بود نوشته شد؛ و اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۹۱ انتشار یافت. سپس نرم افزارهایی که پروژه ی "گنو" تهیه و تولید کرده بود، در کنار این هسته قرار گرفت، و سیستم عامل گنو/لینوکس را تشکیل داد. از آن جایی که بسیاری از نرم افزارهای مهم درون این سیستم، از محصولات پروژه ی گنو می باشد نام صحیح این سیستم عامل "گنو/لینوکس" است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *