خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه حضور و غیاب تحت وب با Asp.Net

پروژه حضور و غیاب تحت وب با Asp.Net

مطمئناً خیلی از شما دوستان عزیز به دنبال پروژه پایانی جهت ارائه به دانشگاه می باشید که در این بخش پروژه حضور و غیاب تحت وب با Asp.Net می تواند به عنوان یک پروژه مفید ، کامل و کاربردی نیاز شما را برآورده کند.

سیستم حضور و غیاب تحت وب به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی Asp.Net و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.

 

امکانات پروژه حضور و غیاب تحت وب با Asp.Net :

  • مدیریت پرسنل که شامل افزودن پرسنل جدید ، ویرایش و حذف مشخصات پرسنل
  • ثبت ورود و خروج پرسنل
  • مدیریت ورود و خروج پرسنل
  • ورود به سامانه

کاربران عزیز در این قسمت تصاویر از پروژه قرارداده شده است که می توانید قبل از دانلود پروژه Asp.Net دمویی از پروژه را مشاهده نمایید.

همانطور که می دانید برخلاف سایر مدل‌های توسعه وب، ASP.NET زیرساخت نرم‌افزاری جامع، مدل برنامه‌نویسی و خدمات اضافی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که ساختن یک برنامه قوی را تا حد امکان ساده می‌سازد. ASP.NET برای دسترسی به داده ها در پایگاه داده های SQL Server بهینه شده است.و همچنین از آنجایی که بر روی دات نت فریم ورک ساخته شده است، محبوب ترین زبان های دات نت مثل C#.Net و VB.NET برای بک اند هستند، و همچنین جاوا اسکریپت، HTML و CSS برای فرانت اند هستند.

در ضمن در صورت سفارش پروژه Asp.Net با موضوع جدیدتر می توانید سفارش خود در این لینک به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا اینکه موضوع پروژه خود را از طریق شماره تماس های داخل سایت برای ما ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *