خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه جستجو در GridView با Jquery

پروژه جستجو در GridView با Jquery

خیلی از کاربران همانند من مطمئنا با جستجو در گرید ویو در محیط Asp.Net مشکل دارند ، در این قسمت پروژه جستجو در GridView با Jquery با استفاده از تکنولوژی Asp.Net ، هم مشکل شما و هم من مشکل من را برای همیشه حل خواهد کرد.

این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی JQuery و Asp.Net و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.

همانطور که می دانید Jquery یکی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های javascript در توسعه وب است که رسیدگی به رویدادها، متحرک سازی و تعاملات ای جکس (AJAX) را به منظور توسعه سریع وب تسهیل می کند. Jquery به گونه ای طراحی شده است تا روشی را که با آن جاوا اسکریپت را می نویسید تغییر دهد.

جی کوئری جایگزینی برای جاوا اسکریپت نیست و با این که برخی میانبرهای نحوی نوشتاری را در اختیارتان می گذارد اما کدی که هنگام استفاده از جی کوئری خواهید نوشت هنوز هم جاوا اسکریپت می باشد.

در واقع Jquery سعی دارد بسیاری از کارهایی که می توان با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت پیاده سازی کرد، همچون دستکاری DOM و فراخوانی توابع AJAX، را تسهیل نماید. از این رو لازم نیست درباره ی جاوا اسکریپت اطلاعات بسیار بالایی داشته باشید.

پروژه جستجو در GridView با Jquery یک پروژه بانک اطلاعاتی است یعنی شما می توانید با استفاده از این پروژه ، گریدیو خود را به هر دیتابیس و جدولی وصل کنید و بعد از آن به راحتی با هر فیلدی از جدول که می خواهید جستجو اطلاعات خود را انجام دهید.

در این پروژه ای که برای شما دوستان عزیز قرارداده شده است و همانطور که در تصاویر پروژه که در سایت قرارداده شده است بالای هر ستون یک باکس جستجو قرارداده شده است که می توانید به راحتی و با وارد کردن بخشی از کلمه مورد نظر نیتجه جستجو را ببینید.

کاربران و دوستان عزیز هر گونه سفارش پروژه برنامه نویسی و آموزش در زمینه های مختلف دارید می توانید از این لینک درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

400,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *