خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / سفارش پروژه PHP

سفارش پروژه PHP

زبان برنامه نویسی PHP یکی از بهترین و قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب است از این رو سفارش پروژه PHP جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه پایانی و کلاسی توسط کاربران و دانشجویان عزیز در سایت ثبت می شود.

اگر یک نگاه کلی و اجمالی به سایت داشته باشید متوجه می شوید که سایت ما از نظر کمیت و کیفیت پروژه های برنامه نویسی PHP همواره پیش رو بوده است و همواره سعی کرده است نیاز کاربران را برطرف کند.

دوستان عزیزی که قصد سفارش پروژه PHP دارند می توانند قبل از ثبت درخواست و سفارش پروژه خود ابتدا لیست پروژه مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده تا در صورت یافتن پروژه خود بتوانید با کمترین هزینه آن را دانلود کنید و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای انجام پروژه نباشد چونکه سایت ما سعی کرده است اکثر پروژه ها با موضوعات متنوع را داخل سایت قرار دهد که البته در قسمت پایین ما لیست پروژه های PHP که در حال حاضر در سایت موجود می باشد را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

این نکته را هم خدمت کاربران عزیز بگوییم که PHP یک زبان برنامه نویسی منبع باز سمت سرور است که بسیاری از توسعه دهندگان برای توسعه وب از آن استفاده می کنند. همچنین یک زبان همه منظوره است که می توانید از آن برای ساخت پروژه های زیادی از جمله رابط کاربری گرافیکی (GUI) استفاده کنید.

برخی از قابلیت های زبان برنامه نویسی PHP به شرح ذیل است :

– Cross-Platform (چند سکویی) : PHP مستقل از پلتفرم است. برای استفاده از آن لازم نیست سیستم عامل خاصی داشته باشید زیرا روی هر پلتفرمی اجرا می شود، خواه مک، ویندوز یا لینوکس.

– Open Source (متن باز) : PHP متن باز است. کد اصلی در دسترس همه کسانی است که می خواهند بر اساس آن بسازند. این یکی از دلایل محبوبیت یکی از فریمورک های آن، لاراول است.

– یادگیری آسان : یادگیری PHP برای مبتدیان مطلق سخت نیست. اگر از قبل دانش برنامه نویسی دارید، می توانید آن را زیبا انتخاب کنید.

 

لیست پروژه های PHP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *