خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه سایت مدیریت فایل با PHP

پروژه سایت مدیریت فایل با PHP

در این بخش یک پروژه دیگر برای دانشجویان عزیز با موضوع سایت مدیریت فایل با PHP و بانک اطلاعاتی MySql جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه پایانی قرار داده شده است.

به دلیل ازدیاد سفارش پروژه های PHP توسط دانشجویان عزیز ، تیم برنامه نویسی سایت تصمیم گرفته است که در کنار پروژه های دیگر مثل Asp.Net ، MVC ، سی شارپ و …. پروژه های متنوعی هم در زمینه PHP در سایت قرار دهد.

سایت مدیریت فایل با PHP به منظور مدیریت آپلود و دانلود فایلها می باشد یعنی در این بخش می توان فایلهایی را با دسته بندی های مختلف آپلود کرد و کاربران بعد از جستجو فایل مورد نظر ، می توانند آنرا دانلود نمایند.

 

امکانات پروژه مدیریت فایل با PHP

پنل مدیریت

  • مدیریت دسته بندی فایلها شامل افزودن دسته بندی جدید ، ویرایش و حذف دسته بندی فایلها
  • مدیریت فایلها شامل افزودن فایل جدید ، ویرایش و حذف فایل (در این بخش می توان هر فایلی را آپلود کرد مثل فایلهای عکس ، فایل های متنی ، فایل های صوتی و تصویری و …)

پنل کاربران

  • مشاهده فایلها
  • مشاهده مشخصات و جزئیات فایل
  • جستجو فایلها
  • دانلود فایلها

همچنین در این بخش از سایت تصاویری از محیط پروژه سایت مدیریت فایل برای کاربران و دانشجویان عزیز قرار داده شده است که قبل از دانلود پروژه PHP می توانند دمویی از پروژه را مشاهده نمایند.

3 دیدگاه

  1. پروژه به ایمیلی که ثبت کردید مجدد ارسال شد

  2. سلام تو ایتا یا روبیکا پیام بدید پروژه مجدد خدمتون ارسال میشه

  3. سالار حسین زاده

    سلام ببخشید من امروز پروژه سایت مدیریت فایل باphp رو خریداری کردم و ۱۲۰ هزارتومن از عصر از حسابم کم شده اما هیچ فایلی بمن داده نشد حتی کد پیگیری و‌اسکرین شات هم دارم لطفا پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *