خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه حقوق و دستمزد با سی شارپ

پروژه حقوق و دستمزد با سی شارپ

پروژه حقوق و دستمزد با سی شارپ یکی دیگر از بهترین ، کامل ترین و کم یاب ترین پروژه های برنامه نویسی می باشد که توسط مهندس مجید کفاش پور سر تیم گروه برنامه نویسی Projectp30.ir طراحی و پیاده سازی شده است.

این نرم افزار حقوق و دستمزد به زبان برنامه نویسی سی شارپ و پایگاه داده sql server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.در این بخش سعی شده است که یک پروژه حقوق و دستمزد ساده و در عین حال کاربردی طراحی شود بنابراین حتی می توانیم ادعا کنیم که این پروژه حقوق و دستمزد قابلیت تجاری شدن نیز دارد.از مهم ترین امکانات پروژه نرم افزار حقوق و دستمزد عبارتند از : فرم ثبت اطلاعات پرسنل ، فرم ثبت کارکرد روزانه پرسنل که شامل ساعت ورود و خروج ، تاریخ ورود و خروج پرسنل ، میزان مرخصی ، میزان اضافه کاری و … می باشد ، فرم ثبت کارکرد حقوقی پرسنل طبق میزان ساعت کارکرد می باشد ، فرم محاسبه حقوق و دستمزد که در این بخش حقوق و دستمزد به صورت اتوماتیک طبق ساعت کاری و مرخصی و اضافه کاری حساب می شود.

لینک مربوط به دانلود دمو پروژه نرم افزار حقوق و دستمزد در قسمت پایین قرارداده شده است که کاربران می توانند با دانلود آن دمو این نرم افزار را مشاهده نمایند.

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای سفارش پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً سفارش پروژه های سی شارپ که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

پروژه حقوق و دستمزد

تصویر 1

نرم افزار حقوق و دستمزد

تصویر 2

پروژه نرم افزار حقوق دستمزد

تصویر 3

پروژه حقوق و دستمزد با سی شارپ

تصویر 4

حقوق و دستمزد

تصویر 5

Demo

 

نرم افزارهای مورد نیاز جهت اجراء پروژه :

  • ویژال استودیو 2010 – Visual Studio 2010 یا نسخه بالاتر
  • اسکیول سرور 2008 – Sql Server 2008 یا نسخه بالاتر

توجه :

کاربر محترم کلیه پروژه های موجود در سایت توسط تیم برنامه نویسی ما تست و اجرایی شده است و هیچگونه مشکلی در پروژه ها وجود ندارد.در ضمن این سایت جهت اطمینان خاطر از صحت پروژه ها چند نمونه از تصاویر پروژه را در سایت قرار داده است تا کارابرن محترم قبل از خرید هم دمویی از پروژه را مشاهده نمایند و هم اینکه مطمئن شوند که مشکلی در اجراء و تست پروژه وجود ندارد.

4 دیدگاه

  1. سلام بله
    كليه پروژه ها به همراه سورس كد هست

  2. سلام
    این برنامه همراه سورس هستش یانه
    ممنون

  3. سلام خدمت شما

    این پروژه یک پروژه دانشجویی می باشد که امکانتی که شما بخواهید را ندارد

    اگر نرم افزار حقوق و دستمزد را جهت کار تجاری یا کار در شرکت بخواهید بنده شرکتی دارم که یک نرم افزار تخصصی حقوق و دستمزد نوشتیم و امکاناتش خیلی بیشتر از این مواردی که شما گفتید می باشد.

    اگرچنانچه پروژه را جهت پروژه دانشجویی میخواهید امکاناتی را که گفتید را باید براتون اضافه کنم که هزینش جداست

    به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

    09197416350 مهندس مجید کفاش پور

  4. سلام ظاهرش که ساده و کارامد هستش ولی یک سوال آیا امکان ثبت مزایا و کسورات محتلف وجود دارد؟دوم اینکه آیا امکان معرفی چندین کارگاه وشرکت وجود دارد؟و در انتها برای چه بانکهایی دیسکت میگیرد.دیسکت بیمه و مالیات چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *