خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / پروژه سایت پرتال دانشگاهی با Asp.Net

پروژه سایت پرتال دانشگاهی با Asp.Net

طراحی سایت جزء مواردی هست که دانشجویان و کاربران همواره به دنبال آن هستند،پروژه ای که در این بخش قرارداده شده است پروژه طراحی سایت پرتال دانشگاهی است که به زبان Asp.Net می باشد.این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.این پورتال دانشگاهی شامل امکاناتی از قبیل : صفحه مدیریت اساتید ، صفحه مدیریت جزوات دانشگاهی ، صفحه مدیریت نمرات دانشجویان ، صفحه معرفی اساتید ، صفحه رزومه اساتید ، صفحه نمایش نمرات دانشجویان ، صفحه دانلود جزوات ، صفحه اطلاعیه های دانشگاه ، صفحه تماس با ما ، عضویت و ورود به سایت می باشد. کاربران می تواند برای دانلود پروژه های برنامه نویسی سایت از تخفیف سایت نیز برخوردار باشند.

نرم افزارهای مورد نیاز جهت اجراء پروژه :

  • ویژال استودیو 2010 – Visual Studio 2010 یا نسخه بالاتر
  • اسکیول سرور 2008 – Sql Server 2008 یا نسخه بالاتر

توجه :

کاربر محترم کلیه پروژه های موجود در سایت توسط تیم برنامه نویسی ما تست و اجرایی شده است و هیچگونه مشکلی در پروژه ها وجود ندارد.در ضمن این سایت جهت اطمینان خاطر از صحت پروژه ها چند نمونه از تصاویر پروژه را در سایت قرار داده است تا کارابرن محترم قبل از خرید هم دمویی از پروژه را مشاهده نمایند و هم اینکه مطمئن شوند که مشکلی در اجراء و تست پروژه وجود ندارد.
 
توجه :

کاربر محترم در صورت مشکل در دانلود فایل ، خریداری شده لطفاً اطلاعات خرید خود را به شماره زیر در تلگرام یا واتس آپ ارسال کنید تا بلافاصله فایل برای شما ارسال شود.

شماره تلگرام یا واتس آپ : 09197416350

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *