خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه برنامه نویسی

پروژه برنامه نویسی

سایت ما به عنوان یکی از بزرگترین مراجع در زمینه پروژه برنامه نویسی بیش از یک دهه است که در زمینه سفارش پروژه های برنامه نویسی و همچنین برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی فعالیت می کند.

ما این افتخار را داریم که از سال 1390 تا به امروز در کنار دانشجویان عزیز بوده ایم و افتخار بزرگ این سایت که همواره جزء شعارهای ما بوده است این می باشد که ما صرفاً پروژه برنامه نویسی و… را انجام نمی دهیم بلکه دانشجویان را تشویق به آموزش و یادگیری برنامه نویسی می کنیم.

تیم برنامه نویسی سایت سعی کرده است همواره در کنار انجام پروژه های برنامه نویسی ، آموزش دوره های برنامه نویسی را نیز در سایت قرار دهد تا به تمامی کاربران عزیز بگوییم که هدف اصلی ما آموزش است.

همچنین یکی دیگر از افتخارات سایت ما این است که از ابتدای تاسیس این سایت حدود 10 هزار پروژه برنامه نویسی و … برای دانشجویان عزیز انجام داده ایم که نمونه ای از این پروژه ها را می توانید در سایت ببینید.

در ضمن سایت ما توانایی انجام پروژه های تحت ویندوز ، تحت وب و موبایل با زبان های برنامه نویسی C++  ، C ، سی شارپ ، Asp.Net WebFrom ، Asp.Net MVC ، Asp.Net Core ، PHP و … را دارد.

همچنین شما کاربران و برنامه نویسان عزیز می توانید در انجام پروژه های برنامه نویسی سایت شرکت کنید و به عنوان فریلنسر به صورت پاره وقت با سایت همکاری داشته باشید و جهت همکاری می توانید در این لینک ثبت نام نمایید.

نکات سفارش و انجام پروژه برنامه نویسی

  • جهت رفاه حال دانشجویان کلیه پروژه های برنامه نویسی به صورت قیمت دانشجویی انجام می شود.
  • تمامی پروژه ها قبل از تحویل به دانشجو کاملاً تست شده و بعد از تایید دانشجو به آنها تحویل داده می شود.
  • تیم پشتیبانی سایت همیشه آنلاین بوده و آماده پاسخگویی به پروژه های برنامه نویسی شما عزیزان می باشد.
  • بعد از تحویل پروژه برنامه نویسی به دانشجو در صورت هر گونه سوال ، مشکل در اجرا و … تیم پشتیبانی سایت همیشه پاسخگو می باشد.
  • هیچ کدام از پروژه هایی که به دانشجو تحویل داده می شود کپی و یا تکراری نمی باشد و کلیه پروژه ها توسط تیم برنامه نویسی سایت انجام می شود و شما نمونه این پروژه را در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید.
  • در صورتیکه دانشجو نیاز به آموزش پروژه برنامه نویسی و توضیحات سورس کد داشته باشد ، این کار به نحو احسنت و در قالب فایل ویدیویی تهیه و ارسال می شود.
  • در صورتیکه دانشجو نیاز به مستندات و یا گزارش کار پروژه داشته باشد این کار نیز توسط متخصصین سایت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *