پنجشنبه , 21:58
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه الگوریتم کوله پشتی صفر و یک با جاوا

پروژه الگوریتم کوله پشتی صفر و یک با جاوا

الگوریتم کوله پشتی صفر و یک با جاوا از جمله پروژه هایی می باشد که مورد استفاده بسیاری از دانشجویان در سطح دانشگاه می باشد که توسط گروه برنامه نویسی Projectp30 طراحی و پیاده سازی شده است. همان طور که می دانید مسئله کوله پشتی که با عنوان های Knapsack یا Rucksack مطرح می شود، مسئله ای در بهینه سازی ترکیبیاتی است. فرض کنید مجموعه ای از اشیا، که هر کدام داری وزن و ارزش خاصی هستند در اختیار دارید. به هر شی تعدادی را تخصیص دهید به طوری که وزن اشیا انتخاب شده کوچکتر یا مساوی حدی از پیش تعیین شده، و ارزش آنها بیشینه شود. علت نامگذاری این مسئله، جهانگردی است که کوله پشتی ای با اندازه ی محدود دارد و باید آن را با مفیدترین صورت ممکن از اشیا پر کند.

مسئله ی کوله پشتی می تواند در تصمیم گیری هایی که در دنیای واقعی با آن ها روبرو هستیم، مورد استفاده قرار گیرد. مانند بریدن کالا به طوری که کمترین مقدار به هدر رود، انتخاب سرمایه گذاری ها و سبد سهام،انتخاب دارایی ها برای مسئله ی امنیت دارایی های قبلی و ….

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای سفارش پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً پروژه های java که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را

سفارش دهند

250,000 ریال – خرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *