خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / سفارش پروژه جنگو

سفارش پروژه جنگو

به درخواست بسیاری از کاربران و دانشجویان ، سایت ما از این بعد آمادگی انجام و سفارش پروژه های جنگو Django شما را نیز دارد و شما عزیزان می توانید سفارش پروژه جنگو خود را از این لینک ثبت کرده و یا از طریق شماره تماس داخل سایت با ما در تماس باشید.

ما به عنوان یکی از بزرگترین سایتها در زمینه انجام و سفارش پروژه های برنامه نویسی و با وجود بیش از 2000 پروژه فعال و آماده در سایت قادر به انجام هر گونه پروژه در زمینه برنامه نویسی تحت ویندوز ، وب و موبایل با زبان های برنامه نویسی سی شارپ ، C++ ، Asp.Net Web Form ، Asp.Net MVC ، Asp.Net Core ، پایتون ، PHP ، اندروید ، جنگو و … را داریم.

همچنین طبق معمول همراه با انجام پروژه های جنگو ، دوره های آموزش پروژه محور جنگو و همچنین آموزش رایگان برنامه نویسی جنگو را برای شما عزیزان در سایت قرار داده ایم و شما می توانید لیست دوره های آموزش جنگو را نیز از طریق این لینک مشاهده نمایید.

 

همانطور که می دانید جنگو یک فریمورک سمت سروری است که در جهت توسعه‌ی وبسایت‌های پویا ساخته شده است. این فریم‌ورک‌ بسیاری از مشکل‌های توسعه‌ی وب را رفع کرده و اجزای مختلفی را در خود جای داده است که باعث شده دیگر نیازی نباشد تا توسعه‌دهندگان بسیاری از قابلیت‌ها را از ابتدا توسعه دهند.

همچنین یادگیری و شروع کار با Django بسیار ساده است و شما می توانید با مشاهده دوره های آموزش جنگو که توسط مدرسین ما در سایت قرار داده شده است در عرض چند هفته این فریمورک جذاب و کاربردی را یاد بگیرید.

در ضمن سایتها و شرکتهای بسیار مهمی مثل یوتیوب ، اینستاگرام ، جستجو گوگل ، دراپ باکس ، ردیت ، موزیلا و … توسط فریمورک جنگو طراحی شده و توسعه داده می شوند.

جنگو از معماری MVT پیروی می کند یعنی Model ، View ، Template و جنگو تقریباً امکان همه کارهایی را که ممکن است توسعه دهندگان بخواهند انجام دهند را فراهم می‌کند. از آنجا که هر آنچه شما نیاز دارید بخشی از یک “محصول” است، همه اینها به طور یکپارچه با هم کار می‌کنند و از اصول طراحی سازگار با هم پیروی می‌کنند و مستندات گسترده و به روز دارند.

Model : Model  بخشی است که در آن دیتابیس‌ برنامه‌ی خود را تعریف می‌کنید و برای ذخیره و نگهداری داده‌های شما از Modelها استفاده می‌شود.

View : بخش View مربوط به کدهای HTML و ظاهر سایت می‌شود. این‌گونه می‌توان گفت که هر آنچه کاربر مشاهده می‌کند به View مرتبط است.

Template : این لایه هم واسط بین لایه Model و View است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *