خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / آموزش ویدیوئی برنامه نویسی / آموزش برنامه نویسی جنگو Django / آموزش رایگان جنگو راه اندازی پنل مدیریت

آموزش رایگان جنگو راه اندازی پنل مدیریت

بعد از نصب جنگو مهمترین مرحله راه اندازی پنل مدیریت djanog می باشد. در این آموزش رایگان جنگو ما نحوه نصب و راه اندازی پنل مدیریت جنگو را در محیط Visual Studio Code در قالب ویدیو خدمت شما عزیزان آموزش داده ایم.

دوستانی که قصد دارند دوره آموزش برنامه نویسی جنگو را ببیند می توانند همراه با ما باشند و ما مرحله به مرحله از ابتدای جنگو و تا شروع و برگزاری یک دوره پروژه محور پیش خواهیم رفت و می توانید سایر بخش های آموزش django را نیز از این لینک مشاهده و دانلود نمایید.

یکی از قابلیت های جالب و خوب جنگو این است که یک پنل مدیریت قوی دارد یعنی نیازی نیست که شما در شروع ایجاد پروژه خود به سراغ ساخت ، طراحی و پیاده سازی پنل مدیریت بروید و شما می توانید در یکی از ادیتورها مثل Visual Studio Code ، PyCharm و … تنها با نوشتن چند کد خط فرمان در محیط ترمینال پنل مدیریت جنگو خود را ایجاد نمایید همچنین شما می توانید در این ترمینال نیز یوزر خود را نیز تعریف کنید.

شما با خط فرمان CreateSuperUser می توانید Username و Password  پنل مدیریت خود را ایجاد نمایید و سپس با خط فرمان RunServer می توانید پنل مدیریت را راه اندازی نموده و در نهایت با آدرس 127.0.0.1:8000 و یا localhost:8000 پنل مدیریت جنگو خود را در مرورگر اجراء کنید.

حال بعد از اینکه پنل مدیریت را راه اندازی می کنید در این قسمت بخش مدیریت گروههای کاربری و همچنین کاربرانی که شما در بخش ترمینال ایجاد کرده اید نمایش داده می شود و در ضمن در همین بخش مدیریت هم میتوانید نقش کاربری جدید و یا کاربر جدید نیز ایجاد نموده

Py manage.py createsuperuser

Py manage.py runserver

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *