خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه مساله n وزیر به کمک الگوریتم ژنتیک با سی شارپ

پروژه مساله n وزیر به کمک الگوریتم ژنتیک با سی شارپ

پروژه مساله n وزیر به کمک الگوریتم ژنتیک با سی شارپ از دیگر پروژه های پرطرفدار می باشد که توسط مهندس مجید کفاش پور طراحی و پیاده سازی شده است.یکی از مهم ترین مزایای این پروژه این می باشد که کاربر می تواند طول سطر و ستون ها را خودش مشخص کند به عنوان مثال کاربر هم می تواند این مساله را برای 8 وزیر پیاده سازی کند و هم برای 10 وزیر و …

همان طور که می دانید مساله n وزیر یا چند وزیر یک معمای شطرنجی و ریاضیاتی است که بر اساس آن باید n وزیر شطرنج در یک صفحه n×n شطرنج به‌گونه‌ای قرار داده شوند که هیچ‌یک زیر ضرب دیگری نباشند. با توجه به اینکه وزیر به‌صورت افقی، عمودی و اُریب حرکت می‌کند، باید هر وزیر را در طول، عرض و قطر متفاوتی قرار داد.

اولین و مشهورترین شکل این مسئله معمای هشت وزیر است که برای حل آن باید ۸ وزیر را در یک صفحهً معمولی (۸×۸) شطرنج قرار داد. این مسئله ۹۲ جواب دارد که ۱۲ جواب آن منحصر به‌فرد است یعنی بقیه جواب‌ها از تقارن جواب‌های اصلی به‌دست می‌آید.

مسئله n وزیر در صورتی جواب دارد که n مساوی ۱ یا بیشتر از ۳ باشد. یعنی مسئله دو وزیر و سه وزیر راه حلی ندارند.

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً انجام پروژه های سی شارپ که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

مساله  n وزیر

400,000 ریال – خرید پروژه

2 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    حداقل تا ۸ وزیر ولی حداکثر رو اطلاعی نداریم

  2. سلام خدمت شما.ببخشید این برنامه تا چند وزیر رو جواب میده؟
     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *