خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / پروژه جلوگیری از حملات Sql Injection با php به همراه توضیحات کامل

پروژه جلوگیری از حملات Sql Injection با php به همراه توضیحات کامل

پروژه جلوگیری از حملات Sql Injection از جمله پروژه های حرفه ای و پرکاربردی می باشد که توسط برنامه نویسان تیم Projectp30.ir طراحی و پیاده سازی شده است.در این پروژه نحوه جلوگیری از چند حمله Sql Injection به طور کامل و عملی پیاده سازی شده است و در ضمن توضیحات کامل این پروژه در قالب فایل های Word و Pdf نیز قرارداده شده است.همان طور که می دانید SQL Injqction یکی از حملات احتمالی هکرها به سایت ها شمرده میشود که اتفاقا خیلی هم معروف است. در این حملات هکر یک کد SQL را به دیتابیس از طریق کدهای که ما نوشته ایم تزریق میکند. حالا این ما هستیم که باید جلوی اینکار را بگیریم.

تزریق SQL یک روش حمله است که هدف آن داده های ساکن در یک پایگاه داده می باشد که از طریق FireWall محافظت می شود. حمله معمولاً به علت مدیریت ضعیف در اعتبار سنجی کدها و یا ورودیهای برنامه (وب سایت) اتفاق می افتد. حمله تزریق SQL زمانی اتفاق می افتد که یک مهاجم قادر به قرار دادن یک سری از عبارتهای SQL در یک Query (پرس و جو) با دستکاری داده های ورودی کاربر در یک برنامه مبتنی بر وب می باشد. البته این مساله نیز مستقیماً با نحوه مدیریت کدها و ورودیهای وب سایت رابطه مستقیم دارد. یک حمله کننده می تواند از نقصهای برنامه نویسی و یا حفره های امنیتی وب سایت و یا نرم‌افزار به راحتی برای دستیابی به اطلاعات یک پایگاه داده استفاده نماید.

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای دانلود پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً دانلود پروژه های  PHPکه لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

300,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *