خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / انجام پروژه Asp.Net MVC مرتب سازی لیست-رایگان

انجام پروژه Asp.Net MVC مرتب سازی لیست-رایگان

از آنجاییکه معماری MVC یکی از جدیدترین متدهای برنامه نویسی است خیلی از برنامه نویسان به این سمت متمایل شده اند از این رو ما انجام پروژه Asp.Net MVC با موضوع مرتب سازی لیست را به صورت رایگان برای استفاده کاربران عزیز در سایت قرار داده ایم.

پروژه مرتب سازی لیست به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، بانک اطلاعاتی Sql Server و تکنولوژی و معماری Asp.Net MVC طراحی و پیاده سازی شده است.

کاربران و برنامه نویسان عزیز همچنین می توانید لیست پروژه های MVC را از این لینک مشاهده نمایید و یا در صورت سفارش پروژه برنامه نویسی و یا پروژه Asp.Net MVC با موضوع جدیدتر می توانید از لینک درخواست خود را ثبت نمایید.

همانطور که می دانید MVC مخفف Model، View و Controller است. MVC یک برنامه را به سه جزء Model، View و Controller جدا می کند.

  • – Model نشان دهنده داده ها است
  • – View همان رابط کاربری است.
  • – Controller، کنترل کننده درخواست است.

در این پروژه لیستی از مشخصات دانشجویان مثل شماره دانشجویی ، نام و نام خانوادگی ، رشته تحصیلی ، مدرک تحصیلی و … نمایش داده شده است که شما می توانید براساس هر کدوم از فیلدها آنها را به صورت نزولی و یا صعودی مرتب سازی کنید.

در همین قسمت هم نمونه تصویری از این پروژه قرار داده شده است که شما می توانید قبل از دانلود پروژه Asp.Net MVC دمویی از آنرا مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *