خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / الکترونیک AVR / پروژه شبیه سازی ارتباط دو میکروکنترلر با پروتکل I2C با پروتئوس

پروژه شبیه سازی ارتباط دو میکروکنترلر با پروتکل I2C با پروتئوس

پروژه شبیه سازی ارتباط دو میکروکنترلر با پروتکل I2C با پروتئوس از جمله پروژه هایی می باشد که توسط الکترونیک وب سایت Projectp30.ir طراحی و پیاده سازی شده است. یکی از پروتکل های مهم و جذابی که در مورد ارتباط دو میکرو وجود دارد پروتکل I2C می باشد. پروتکل I2C  که مخفف کلمه Inter-Integrated Circuit می باشد یک ارتباط دو سیمه است  که این دو سیم عبارت است از SDA(DATA) و SCL(CLOCK).این پروتکل بسیار کاربردی بوده به صورتی که بسیاری از ماژول های موجود در بازار را میتوانید با این پروتکل  که ساده  و در حین حال پر کاربرد است راه اندازی کنید.در این پروژه که در محیط Proteus 7.2 Professional شبیه سازی شده است ارتباط دو میکرو توسط پروتکل I2C نشان داده شده است.در این پروژه شما میتوانید با کلید تعبیه شده در یک میکرو LEDمیکرو دیگر را خاموش و یا روشن کنید.

اجرای پروژه: ابتدا در مرحله اول فایل هگز ساخته  شده در Bascom  را در میکروها بارگذاری کرده و پس ازRun کردن  Proteus 7.2 Professional پروژه آماده استفاده میباشد. در مرحله بعد با قطع و وصل کردن یکی از سوییچ ها مشاهده میکنید که توسط پروتکل I2C .LED تعبیه شده در میکروی دیگر قطع و وصل می شود.

توجه شود در این پروژه یک میکرو به عنوان فرستنده و یک میکرو به عنوان گیرنده نامگذاری شده است این مورد از این جهت اهمیت دارد که در بارگذاری فایل هگزاشتباهی رخ ندهد.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که برای دانلود پروژه های برنامه نویسی به خصوص دانلود پروژه های پروتئوس و avr که موضوع آنها در سایت Projectp30.ir نیست می توانند از طریق فرم سفارش پروژه ، پروژه خود را سفارش دهند.

 

550,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *