خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پایان نامه / مقاله الگوریتم ها و پروتکل های مسیریابی

مقاله الگوریتم ها و پروتکل های مسیریابی

مقاله الگوریتم ها و پروتکل های مسیریابی از دیگر مقالاتی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی Projectp30 گردآوری و ویرایش شده است.

مقاله الگوریتم ها و پروتکل های مسیریابی مخصوص دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

برای سفارش و انجام مقالات و پایان نامه کافی است اطلاعات مربوط به مقاله و پایان نامه خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود نیز،مقالات و پایان نامه های مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود مقاله الگوریتم ها و پروتکل های مسیریابی در صفحه بعد وجود دارد و می توانید آن را دانلود کنید.

سایت ما بزرگترین سایت انجام و سفارش پروژه های برنامه نویسی و همچنین انجام و دانلود مقالات و پایان نامه های رشته کامپیوتر می باشد.

در شبکه‌های کوچک، و در نقاطی که انتقال اطلاعات معمولا مستقیم است، مسیریابی چندان جدی گرفته نمی‌شود. اما هنگامی که شبکه‌ها از حالت‌های ایستگاه‌های کاری خارج می‌شوند و کمی پیچیده‌تر می‌شوند، در این حالت، مسیریابی و انتخاب مسیر بهینه برای ارسال بسته‌های اطلاعاتی، به یک امر مهم بدل می‌شود. در شبکه‌های بزرگ، دستگاه‌هایی به‌عنوان مسیریاب (1)  وجود دارند که عمل مسیریابی را انجام می‌دهند. الگوریتم مسیریابی‌ای مناسب است که 6 ویژگی زیر را داشته باشد: صحت عملکرد(2) ، سادگی(3)، قابلیت اطمینان(4)، پایداری(5)، عدالت(6) و بهینگی(7).  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *