خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / پروژه ها / ای اس پی Asp.Net / سفارش پروژه Asp.Net Core مدیریت کتابها

سفارش پروژه Asp.Net Core مدیریت کتابها

به دلیل درخواست بسیاری از کاربران و دانشجویان در زمینه سفارش پروژه Asp.Net Core در این بخش یک پروژه ساده و کاربردی با موضوع مدیریت کتابها با تکنولوژی دات نت طراحی و پیاده سازی تا در اختیار شما کاربران عزیز قرار بگیرد.

پروژه مدیریت کتابها به زبان برنامه نویسی سی شارپ ، تکنولوژی Asp.Net Core و همچنین روش Code First طراحی و پیاده سازی شده است.در ضمن ASP.Net Core یک فریمورک  Open Source (منبع باز) و cross-platform جدید است که برای ساخت برنامه های تحت وب به کار می رود.

در این پروژه سعی شده است که کلیه عملیات CRUD یعنی ثبت ، ویرایش ، حذف و نمایش مشخصات کتاب در نظر گرفته شود ، در واقع در این پروژه سرویس های مربوط به نمایش اطلاعات کتاب از دیتابیس ، ثبت ، ویرایش و حذف مشخصات کتاب و همچنین مشاهده چکیده کتاب نوشته شده است.

همانطور که می دانید روش کد فرست یا Code First تکنیکی است که به ما کمک می کند تا از طریق کد و مایگریشن یک دیتابیس را ایجاد و جداول آن را کانفیگ و نگهداری کنیم. در روش code first بصورت مستقیم دیتابیس و جداول مربوط به آن را از طریق کد دات نت نگهداری می کنیم.

در این بخش نیز نمونه تصاویری از پروژه Asp.Net Core قرار داده شده است تا قبل از دانلود آن بتوانید دمویی از پروژه را مشاهده نمایید.

دوستان عزیز همچنین در صورتیکه علاقمند به دوره های آموزش Asp.Net Core هستید ، می توانید از این لینک دوره های آموزش پروژه محور و کاربردی ما را مشاهده نمایید.

همچنین در صورت سفارش پروژه Asp.Net Core با موضوع جدیدتر می توانید درخواست خود را از این لینک برای ما ثبت نمایید.

 

 

700,000 ریال – خرید پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *